Top

Diensten

callcenter

Service en onderhoud

Tadicom is al jaren een zeer betrouwbare partner met het leveren van service en onderhoud. Wij doen wat we beloven, binnen de overeengekomen responstijden en binnen budget. Door de korte lijnen bent u altijd zeer snel op de hoogte van de stand van zaken en de vorderingen op het gebied van storingsopheffing, upgrades enzovoorts.

13578800_m

Hosted en Managed Services

Het Aeonix platform kan u desgewenst beschikbaar worden gesteld op basis van Hosted Services of op basis van Managed Services:

  • Hosted telefonie: Tadicom de investering, u de vruchten van alle Tadicomervaring. Op een centrale locatie worden de Aeonix-servers opgesteld, waarvan u volledig of gedeeltelijk gebruik maakt. Geen zorgen meer om updates, upgrades enzovoorts. En U heeft gewoon altijd alle faciliteiten tot uw beschikking.
  • On site en managed telefonie: aan u de investering èn de vruchten van alle Tadicomervaring. Op een door u aangegeven locatie worden de Aeonix-servers opgesteld. Geen zorgen meer om updates, upgrades enzovoorts, dit is gewoon af te dekken! En daarmee bent u altijd up-to-date. Niet alleen met alle standaardfaciliteiten, maar ook met Aeonixbijdetijdse oplossingen voor uw telefonische bereikbaarheid. Waar ook ter wereld.
  • Tadicom zorgt indien u dat wenst samen met haar partners voor alle benodigde internet-, data en telefoonverbindingen. Zodat er nooit afstemmingsproblemen kunnen ontstaan.

Advies

Uiteraard kan Tadicom u uitgebreid van dienst zijn ten aanzien van advisering over en gebruik van haar producten en diensten. Inclusief een betrouwbare ondersteuning bij implementatie en indienststellingen.

Samen met haar partners biedt Tadicom u echter ook de mogelijkheid van een onpartijdige opstelling van een pakket van eisen voor uw nieuwe bedrijfstelecommunicatievoorzieningen. Of bij een onpartijdige begeleiding bij het inkoopproces. Van het opstellen van een longlist naar een shortlist, uitnodigen van geselecteerde leveranciers voor het doen van presentaties c.q. het beoordelen van gedane aanbiedingen. Vraag naar de mogelijkheden.

Voice- en Tekstdiensten

In samenwerking met New CTI Solutions biedt Tadicom u uitgebreide voice- (CTI Voice) en tekstdiensten(CTI SMS). Binnen een minuut een sms bericht afleveren bij

honderden werknemers met CTI Hosted SMS. Ideaal voor berichtgeving van calamiteiten, rooster wijzigingen, automatische alarmeringen of ‘’No Show’’ diensten. Vraag naar de mogelijkheden.

Met betrekking tot SMS-diensten kan New CTI Solutions reeds een aantal gerenommeerde klanten tot haar relaties rekenen. Zoals een applicatie t.b.v. het Medisch Centrum Alkmaar waarbij medewerkers elkaars diensten kunnen overnemen. Hetzelfde bij de Gemeente Zwolle m.b.t. de inzet van buitendienstmedewerkers. Of afspraakbevestigingen bij de Mandemakers Groep. Of een IVR-routering voor dienstdoende artsen bij het Rode Kruis in Vlaanderen. Bij voedingenproducent Benning een systeem voor wachtdiensten: bereikbaarheid van de dienstdoende engineer voor het oplossen van storingen met voedingen waarin de klant met een SLA door middel van een pincode voorrang krijgt op “normale” storingsmeldingen

Samen met New CTI Solutions denkt Tadicom mee met haar klanten en wijst ze op mogelijkheden waaraan eerder door hen niet werd gedacht. Zij ontwikkelen diverse zaken op aanvraag. Waaronder speciale apps en webdiensten ter ondersteuning van de processen van de klant. Of apps ter vervanging van SMS-diensten. Met meedenken en out-of-the-box denken biedt Tadicom ongekende mogelijkheden.